ضوابط

شرایط و ضوابط

 

شرایط و ضوابط استفاده از سایت کارپات( www.karpot.ir )

وب سایت برون سپاري کارپات فضای آنلاینی است که کاربران در آن می توانند در تمامی کارهایی که به صورت آنلاین و بر روی بستر آنلاین امکان پذیر می باشند را در صورتیکه مغایرتی با سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران نداشته باشد و مطابق با سیاست های کلی اعمال شده توسط وب سایت برون سپاري کارپات می باشد را به انجام رسانند و این وبسایت بستری فراهم می سازد تا کاربران از طریق آن به صورت آنلاین با هم همکاری کرده، پروژه های مربوطه را تکمیل نمایند ، هزینه های آنها را پرداخت نمایند، پروژه هایی را با توافق همدیگر به انجام رسانند و از خدماتی که ارایه می شود بهره برداری کنند.

در این قسمت، شرایطی که بر اساس آنها کاربران اجازه دارند از وب سایت، خدمات و سرویس های سایت کارپات استفاده نمایند قید گردیده شده است.

قبل از استفاده از سایت برون سپاري کارپات توصیه می شود کلیه توافقنامه های کاربری، سیاست های وبسایت و تمام اطلاعات مندرج در سایت را مطالعه نمائید.

لازم است کلیه شرایط موجود و درج شده در توافقنامه کاربران ، منشور اخلاقی و کلیه سیاست حریم خصوصی این سایت را مطالعه نموده و موافقت خود را با آنها اعلام نمایید. با پذیرفتن توافقنامه ، نشان می دهید که هر زمان از وب سایت برون سپاري کارپات یا ابزارهای موجود برای تعامل با یکدیگر استفاده می کنید، توافقنامه کاربر قابل اجراست.

در این توافقنامه:

1. از دیگر کاربران سایت کارپات اطلاعات تماس (ایمیل، شماره تلفن، ادرس سایت شخصی، …) را نباید درخواست کنید (به غیر از پروژه های تمام وقت) و با آنها تنها از طریق امکاناتی که سایت در اختیار شما قرار داده ارتباط برقرار کنید.در غیر این صورت حساب کاربری شما مسدود می شود.

2. شما مجاز به ساختن بیش از یک حساب کاربری برای استفاده از امکانات کارفرمایی یا فریلنسر نمی باشید. با یک حساب کاربری از هر دو این امکانات می توان به راحتی استفاده کرد. ایجاد دو حساب کاربری در کارپات مجاز نمی باشد.

3. چه کسانی شرایط استفاده از وب سایت برون سپاري پروژه کارپات را دارا می باشند ؟

هر کس که دارای مهارت باشد و سن او کمتر از 18 سال تمام نباشد.

 

4. استفاده از وب سایت برون سپاري پروژه کارپات ( www.karpot.ir ) :

هنگام استفاده از وب سایت برون سپاري کارپات:

4.1- به هیچ عنوان نباید محتوا یا مواردی را از گروه‌ها یا حوزه‌های نامناسب که خلاف عرف جامعه می باشد و با سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مغایرت دارند در وب‌سایت‌ها و خدمات ما درج (پست) نمایید ؛

4.2- به هیچ عنوان نباید قوانین، حقوق طرفین یا سیاست‌هایمان از جمله منشور اخلاقی را نقض نمایید؛

4.3- به هیچ عنوان نباید از پرداخت هزینه های توافق شده بین طرفین ( کارفرما و مجری ) که در زمان قبول پیشنهاد با شرایط ذکر شده موافقت گردیده شده است امتناع و خودداری نمایید ، مگر آنکه مجری و یا کارفرما بعد از اعلام درخواست اختلاف به سایت و پس از بررسی مشکل توسط کارشناسان وب سایت برون سپاري کارپات( karpot.ir) دارای حق قانونی باشند.

4.4- مجری ، متخصص و کارفرما نباید از انجام پروژه ای که پیشنهاد داده اند و مورد تایید کارفرما قرار گرفته است و در نهایت مورد توافق طرفین قرار گرفته است امتناع نمایند، مگر آنکه مجری ، متخصص و فریلنسر از رعایت شرایط مورد توافق خودداری نماید و یا کارفرما شرایط انجام پروژه را بعد از تایید نهایی ، و بدون توافق مجدد با مجری به هر نحوی تغییر دهد که این قطع همکاری بین طرفین حتما از طریق قسمت اعلام اختلاف از قسمت محیط کاربری به اطلاع وب سایت برون سپاري کارپات ( karpot.ir) رسانیده شود.

4.5- طرفین و کاربران سایت به هیچ عنوان ، هرگونه دخل و تصرف در ساختارهای هزینه‌ای، فرآیند تنظیم صورت حساب یا روند پرداخت و دریافت و به عبارت کلی هرگونه عملیات مالی در وب سایت برون سپاري کارپات ( karpot.ir) را بدون هماهنگی با وب سایت برون سپاري کارپات ( karpot.ir) انجام ندهند.

4.6- به هیچ عنوان نباید محتوا و مطالب اشتباه، نادرست، گمراه‌کننده، توهین‌آمیز یا اهانت‌بار (از جمله اطلاعات شخصی) را در وب سایت برون سپاري کارپات ( karpot.ir) درج (پست) نمایید؛

4.7- از انجام هرگونه عملیاتی که منجر به تبلیغات در هر موضوعی گردد جلوگیری می گردد.

4.8- به هیچ عنوان نباید حساب کاربری خود در وب سایت برون سپاري کارپات ( karpot.ir) به شخص دیگری انتقال دهید؛

4.9- به هیچ عنوان نباید مطالب اسپم (Spam) ناخواسته، یا ایمیل های انبوه، ایمیل های تبلیغاتی و یا طرح شرکت های هرمی را در سایت درج نمایید.

4.10- باید از انتشار هر گونه ویروس و نرم افزارهای مشابه که ممکن است به وب سایت برون سپاري کارپات ( karpot.ir) یا به منافع و دارایی‌هایی کاربران این سایت (اعم از حقوق مالکیت فکری‌، حریم خصوصی ، حقوق مادی و یا حقوق معنوی) زیان وارد می نماید خودداری کنید.

4.11- به هیچ عنوان نباید، فهرست کاربران ثبت شده در وب سایت برون سپاري کارپات ( karpot.ir) را برای نمایش در سایت های دیگر و یا هرگونه استفاده دیگر دانلود کرده و نگه دارید.

4.12- به هیچ عنوان نباید هیچ بخشی از وب سایت برون سپاري کارپات ( karpot.ir) را بدون اجازه کتبی از قبل ، در وب‌سایتی دیگر استفاده نمایید ، انعکاس دهید یا در آن دخل و تصرف به وجود آورید.

4.13- به هیچ عنوان نباید حقوق یا محتواهای وب سایت برون سپاري کارپات ( karpot.ir) یا حقوق کپی‌رایت و نام تجاری وب سایت برون سپاري کارپات( karpot.ir) را کپی کنید، تغییر دهید یا در آن دخل و تصرف به وجود آورید.

4.14- تمامی کاربران استفاده کننده از وب سایت برون سپاري کارپات موظفند به تمامی حقوق مالکیت فکری و حقوق تجارت الکترونیک احترام بگذارند و رعایت کنند.

 

5. کارمزد و خدمات و پرداخت ها

 حتما پرداخت های خود را از طریق بستر سایت کارپات انجام دهید و به هیچ عنوان خارج از سایت پرداختی نداشته باشید

(نباید خارج از سایت مبلغ را انتقال دهید.) در غیر این صورت سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی نخواهد داشت

و حساب کاربری شما مسدود خواهد شد.

برای برخی از خدمات مشخص از جمله معرفی برای انجام پروژه، ارتقا نوع عضویت کاربران کارمزد دریافت خواهد شد. می‌توانید با تغییر نوع سرویس درخواستی خود از امکانات و ویژگی های رایگان سایت استفاده نمایید. لازم به ذکر است 10 درصد از مبلغ پروژه به عنوان حق کمیسیون از کارفرما دریافت می شود.

 

6. وب سایت برون سپاري کارپات( karpot.ir) به عنوان شخص ثالث در انجام تراکنش های مالی و حقوقی

شما به عنوان یک کاربر وب سایت برون سپاري کارپات تایید می نمایید و موافقت خود را با این مساله اعلام می‌دارید که این وب سایت به عنوان شخص ثالث دارای این حق و حقوق می باشد که از جانب طرفین انجام پروژه، امکان برداشت، دریافت و پرداخت و واریز هزینه های توافق شده بر اساس قرار داد در زمان انجام پروژه ، از حساب کاربری طرفین را دارا می باشد (کلیه تراکنش های مالی مربوطه). لازم به ذکر است وب سایت برون سپاري کارپات به هیچ عنوان مسئول زیان، صدمات یا دیون ناشی از غفلت کاربران در زمان توافق کلی انجام پروژه نمی باشد و طرفین انجام پروژه (کارفرما ، مجری) و تمامی کاربران وب سایت برون سپاري کارپات می توانند با اعلام اختلاف و در خواست بررسی از سایت در قسمت محیط کاربری خود موضوع را بررسی نماید ، ولی هیچ گونه مشکل حقوقی بین طرفین شامل حال وب سایت برون سپاري کارپات نمی‌باشد.

 

7. محتوا

شما تضمین می کنید که وقتی محتوا و مطالب مربوطه را به وب سایت برون سپاري کارپات ( karpot.ir) ارایه می نمایید ، موارد ذیل قابل بررسی می باشند :

الف – تمامی موارد اعلام شده می بایست با شئونات جمهوری اسلامی ایران مطابقت داشته باشند.

ب- وب سایت برون سپاري کارپات هیچگونه مسئولیتی در قبال مطالبی که حق کپی رایت را رعایت نکرده اند ندارد و تمامی موارد و مشکلات حقوقی مرتبط بر عهده ارسال کننده می باشد.

ج- تمامی مطالب ارسال شده به وب سایت برون سپاري کارپات مستلزم تایید مدیریتی می باشد. از این رو ممکن است بنابر صلاحدید، سایت کارپات مطالب ارسال شده را تایید، رد و یا ویرایش نماید.

د- تمامی موارد ارسال شده می بایست با حقوق تجارت الکترونیک و تمامی حقوق های مرتبط همخوانی کامل را داشته باشند.

 

کاربران وب سایت برون سپاري کارپات ( karpot.ir) تایید و تضمین می نمایند که:

1. حقوق کپی رایت، حق امتیازها، علائم تجاری، اطلاعات محرمانه تجاری و سایر حقوق مالکیت فکری یا حقوق مالکانه یا حق تبلیغ یا حریم خصوصی افراد را نقض نمی‌نمایند.

2. هیچ قانون یا مقرراتی که بر اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قانونی می باشند را نقض نخواهند کرد.

3. هیچ گونه مطالبی که منجر به اقدامات توهین‌آمیز و افترا آمیز گردد نخواهید داشت.

4. به هیچ عنوان مطالبی در ارتباط با فعالیت‌های تروریستی انتشار نخواهید داد.

5. به هیچ عنوان اطلاعات ناقص و نادرست در مورد کاربر یا افراد دیگر ارایه نخواهید کرد.

6. اطلاعات هیچ گونه ویروس یا سایر مشکلات متداول مربوط به برنامه‌ریزی کامپیوتر را نداشته باشند و صدمه یا اختلالی ایجاد نکنند، به صورت مخفیانه سبب سلب مالکیت سیستم‌ها، داده‌ها یا اطلاعات شخصی نشوند.

7.هر گونه نقض قوانین را به پشتیبانی سایت کارپات گزارش خواهند داد.

با توجه به این توافق اعلام می دارید که در صورت عدم رعایت مفاد ذکر شده و هرگونه مواردی که مطابق با سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد، وب سایت کارپات( karpot.ir) این اجازه را دارد تا اطلاعات شخصی‌تان را به نهادهای مربوطه به ویژه پلیس فضای تبادل اطلاعات (پلیس فتا) انتقال دهد. در صورت تمایل به لغو این رضایت نامه و بنابر تایید و موافقت خودتان، قادر به ایجاد امکان دسترسی به وب سایت برون سپاري کارپات ( karpot.ir) و سرویس های ارایه شده توسط آن نخواهید بود.

نقض این قوانین می تواند منجر به مسدود شدن حساب شما شود. در صورت وجود هر سوالی می‌توانید با بخش پشتیبانی (info@karpot.ir) تماس بگیرید. همکاران ما به همه سوالات شما پاسخ می دهند.